reklama

Milovaný....

Bežím, tak ako každé ráno. Kvapky dažda zmáčajú moje telo a vietor suší moje slzy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Uplakaná a opustená sedím pod obrovským stromoma myslím na teba.Nerozumiem, ako som mohla stratiť hlavu pre človeka, ktorého nepoznám....?Ochotná vzdať sa všetkého opúšťam rodnú vlasť,tvoju náruč čakám len.Z pekla tohto života ma vyslobodia tvoje bozky.Ako sa mi to stalo? Kde som rozum potratila?Neviem, no Boh ťa neposlal náhodou....Moje srdce je zlomené.Jednu časť majú moji najbližší, ktorých tu už niet....druhá patrí navždy mojim deťom...a tá tretia, bije len pre teba. Posielam Ti kus srdiečka - ten tvoj....prosím nezabi ho, neznič ho....je úprimné a čisté.Ak ho nechceš, pošli ho k Bohu a on si sním poradí.Neviem, či ma budeš milovať,či je v tvojom živote iná,no viem, že ak ťa mať nemôžem,iného už nechcem.Necíť prosím vinu, ani ľútosť ak nemáš ma rád...Slová Milujem Ťa, sú príliš vzácne ....použi ich len ak to tak cítiš...Bez tvojej lásky neumriem,no nebudem žiť úplne.Lebo tretí kúsok srdiečka,Už navždy tvojim zostáva....

Monika Mezeiova

Monika Mezeiova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, som Monika. Človek ktorý miluje smiech, radosť zo života, príjemných a dobrých ľudí. Strašne rada sa smejem až do prasknutia :-) .Nenávidím rasizmus, predsudky a ľudskú hlúposť.Verím, že celosvetový mier je možný.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu